Мои объявления
 /  Доска объявлений Киева  /  Разные товары  /  Самое разное  /  Вимірювання вібрації електродвигунів, діагностика...
Предоставлю услугу
Вимірювання вібрації електродвигунів, діагностика підшипників електродвигуна, Киев
Предоставлю услугу

Вимірювання вібрації електродвигунів, діагностика підшипників електродвигуна, Киев

Регион: г. Киев
Архивное объявление
Найти похожие
Підвищені вібрації електродвигуна є однією з головних причин його передчасного виходу з ладу, в першу чергу - підшипників. Крім підшипників, підвищена вібрація швидко зношує ізоляцію обмоток, може привести до зламу / вигину вала, появи тріщин і пошкоджень в корпусі, опорній рамі або фундаменті і ін.
Джерела по вібрацій електродвигуна походженням класифікують на:
• Магнітні джерела, обумовлені: наявністю зубців на статорі і роторі; нерівномірністю напруги живлення; ексцентриситетом повітряного зазору; несинусоїдальними МДС обмотки і ін.
• Механічні джерела, обумовлені: похибками виготовлення деталей і збірки (. Дефекти підшипників, дисбаланс ротора, перекіс посадочних місць підшипника, прогин вала, несоосность валів та ін), а також тепловими деформаціями ротора, і ін.;
• Аеродинамічні джерела, обумовлені розташованими на роторі деталями (вентиляторами і ін.).
Вимірювання вібрацій двигуна проводиться з метою отримання даних про параметрах вібрації і подальшого їх порівняння з допустимими значеннями, регламентованими ГОСТ Р МЕК 60034-14-2008 (див. Сайт «Балтех»).
Вимірювання вібрації підшипників електродвигунів проводиться в контрольних точках, розташованих в трьох взаємно перпендикулярних площинах, розташованих якомога ближче до осі обертання ротора. (//www.bboard.com.ua)
При можливості вибору способу установки віброперетворювача до досліджуваної поверхні (щуп, магніт, штифт), найкращим є нарізне сполучення, при якому штифт встановлюється в напрямку вимірювання вібрації. Також слід пам'ятати, що маса віброперетворювача не повинна перевищувати 5% від маси електродвигуна.
Вимірювання вібрації електродвигунів включає визначення значень СКЗ вібросмещенія (мкм), СКЗ віброшвидкості (мм / с) або СКЗ віброприскорення в діапазоні частот від 10 гц до 1000 гц. Для низько-спритних електродвигунів зі швидкістю обертання менше 600 об / хв, нижній поріг частотного діапазону не повинен перевищувати 2 Гц. У разі асинхронних двигунів, для яких характерна поява биття з подвійною частотою ковзання, дійсне значення вимірюваного параметра обчислюється за формулою (можна дізнатися у «Балтех).
Вимірювання вібрації електродвигунів, як правило, проводиться в режимі холостого ходу (якщо додатково не обумовлено в ТУ електродвигуна) при частоті:
• номінальній частоті обертання - для однорежимного електродвигунів;
• частоті обертання з найбільшою вібрацією - для багатошвидкісних електродвигунів;
• номінальної і максимальній частоті обертання - для електродвигунів з регульованою частотою обертання.
Вимірювання вібрації електродвигунів швидко і легко проводиться за допомогою переносних віброметрів «Балтех» - віброручкі BALTECH VP-3405-2 або Вібротестер BALTECH VP-3410, а за допомогою віброметра-балансувальника «ПРОТОН-II-Баланс» можна ще провести і балансування вала електродвигуна в власних опорах. Все віброметри Балтех відповідають вимогам ДСТУ ISO 10816-1-97 і рекомендуються до використання фахівцям, які пройшли навчання на курсі ТОР-103 Основи вібродіагностики в Навчальному центрі Балтех.
Вимірювання вібрації електродвигунів, діагностика підшипників електродвигуна це просте завдання для наших сервіс-інженерів відділу технічного сервісу. Ми виїжджаємо на об'єкти для виконання діагностики - цілодобово і в будь-який регіон Росії, Казахстану і країн СНД.
Дополнительно
ID объявления: #679788 (добавлено зарегистрированным пользователем)
Постоянный адрес объявления: 
Показов / просмотров за сегодня: ?, всего: ?
 
Похожие свежие объявления
Среди них есть много интересных...
ru
/ru/
0